We are on LinkedIn
Tweet
Follow Us
Earth

Plannen om te emigreren - vakantie naar Indonesie (Klik Hier) voor info.

Go down

Plannen om te emigreren - vakantie naar Indonesie (Klik Hier) voor info.

Post  AdministrationTutih on Thu Nov 16, 2017 8:14 pm

Gaat U op vakantie naar Indonesie en hebt u een gids nodig?
Tevens een auto dat kan goedkoper dan U denkt. Ik kan u helpen om de juiste  mensen te regelen die U rondleiden.

Tevens een woning met garage huren kost je gemiddeld 2,500 euro per jaar of  +- 200 euro pm.
Dus ook voor uw vakantie kunt u kiezen voor een villa of huis. Ipv altijd maar terug naar uw hotel vol vakantie gasten. Vaste lasten en levens onderhoud zijn dan ook aanzienlijk lager.
Alles heeft natuurlijk een prijs en is afhankelijk van uw eisen en omgeving.

Zelf gebouwd totale kosten 30.000 euro

Met een groep kunt u ook gaan huren dat is in dat geval ook veel beter en goedkoper dan een hotel. bediening is zo te regelen . We kunnen uw foto's sturen huis of villa om uit te kiezen welke u tijdens de vakantie weken wil betrekken!

Wilt U een niet al te groot huis kopen kan ik bemiddelen waar u bijstaat, een woning kost rond de 45000 euro.
bv uitzicht over Bogor en de bergen.
Heeft u misschien plannen te rentenieren en wilt u daarom een Hotel of een Penthouse, Huis aan zee kopen om kamers te verhuren en er zelf ook wonen? Zo er zijn zat mogelijkheden.

De Indonesie wetten kunt U vergelijken met 1970 in Nederland je moet gewoon wel de weg weten om b.v een kleding zaak , bakkerij, restaurant, etc op te starten.

Bijna nergens voor heb je papieren nodig om een zaak te beginnen.

In ieder geval heeft U een kruiwagen nodig om iets te beginnen en dat is in Indonesie en eigenlijk in alle landen waar u de weg niet kent in het begin echt wel nodig . Ik kan u helpen met u verblijf vergunning of tijdelijke b.v eerst 6 mnd per jaar.

Weg naar de gebouwde woning

Wil U meer informatie ?

Mail me: roosjen@hotmail.com

Zie ook deze link > http://www.jakartaamsterdamtrade.com/t1302-advies-of-gids-nodig-tijdens-zaken-doen-in-indonesie#1332
AdministrationTutih

http://www.jakartaamsterdamtrade.com/

Back to top Go down

Back to top